Ra 3-4 pist. kilpailu Muukko (Vetää ImRes) 17.30

ti 16.4. - ti 16.4.2024

Klo 17.30-20.00

Ajo-ohjeet
Ampumarata sijaitsee kuutostietä noin 12 km Imatran suuntaan. Imatralta matka on noin 25 km.

Osoite: Muukonkankaantie 260

Kouvolan suunnasta: ABC Viipurinportin jälkeen aja vielä 5,3 km kuutostietä ja käänny liittymästä 56 Konnunsuo/Muukko/Laihia, sitten vasemmalle (kuutostien yli) aja 300 m ja käänny oikealle Ilottulan tielle. Aja 700 m ja käänny oikealle Muukonkankaantielle. Noin 900 metrin jälkeen Muukonkankaantie kääntyy vasemmalle, aja Muukonkankaantietä pitkin vielä 2,2 km. Kun asfalttitie tekee jyrkän käännöksen oikealle, jatka suoraan hiekkatietä pitkin. Ampumaradat ovat motocross-radan jälkeen tien vasemmalla puolella.

Imatran suunnasta: Kutostieltä Joutsenossa aja alas liittymästä 57 Lampikangas, Ahvenlampi. (n 2,5km Joutsenon liittymän jälkeen) Käänny alhaalta vasemmalle tielle Karjalaisentie, aja suoraan (n. 800m) kunnes vastaan tulee ympyrä, siitä ensimmäisestä liittymästä oikealle tielle Lappeentie (muuttuu myöhemmin Raviinitieksi). Aja suoraan (n.3,5km) kunnes asfalttitie tekee käännöksen oikealle jonka jälkeen tulee nelitie risteys, käänny tästä oikealle hiekkatielle Muukonkankaantie (kyltti ampumarata), jatka suoraan hiekkatietä pitkin. Ampumaradat ovat motocross-radan jälkeen tien vasemmalla puolella.

RA3

RA4

Ilmoitukset laina-ase tarpeista omille yhdistyksille.